fullfartframat.se

the botten is nådd

1 kommentar

Jag ställde mig på löpbandet i söndags. Det var en katastrof. Ja, jag lovar – det var verkligen ingen vacker syn. Foten var det inget större fel på, det var jag som flåsade, flämtade och pustade redan efter några kilometer i behagligt tempo. Nu kan det förvisso inte bli sämre. The botten is nådd sjunger Timbuktu och jag håller med honom. Nu finns det bara en väg och den är uppåt. Det kan bara bli bättre nu.

Förresten, vill tipsa om en bra julklapp. Om man inte hakat på barfota-trenden och känner att man behöver lite stöd för fötterna i joggingskorna, promenadskorna eller varför inte skorna du har på jobbet – så ge bort ett par formgjutna inlägg. Footbalance formar sulorna efter dina fötter och ger stöd där det behövs. Jag fick ett par i samband med årets Blogger Boot Camp och igår fick älsklingen sig ett par i födelsedagspresent. Han står för närvarande på löpbandet och testar dem. Ska bli spännande att höra hans åsikt.

One thought on “the botten is nådd

  1. Ja, kör på nu. Kom igen! 🙂

Kommentera

