fullfartframat.se

på jäsning

1 kommentar

Jag är som en deg på jäsning – sakta men säkert sväller jag över alla kanter. Nej, jag har ingen bulle i ugnen – utan jag har helt enkelt svullat för mycket och tränat för lite. Inte den bästa kombinationen om jag får säga. Avsaknaden av löpning och cykling är en stor, fet och tung orsak. Så här kan vi inte ha det. Eller hur?

Klockan sjutton noll noll är det således dags för mig att ta upp rutinen med måndagscykling. Sats Hötorget. Ses vi där kanske?

Tjejmilen i New York sommaren 2012. Yes!

One thought on “på jäsning

  1. Nej. Men kör hårt! 🙂

Kommentera

