fullfartframat.se

paraplylös

2 kommentarer

Regnet öser ner och jag tog inget paraply med mig till jobbet när jag gick i morse. Murphy, varför gör du så här mot mig? Håll en tumme att det har upphört när jag går hem igen – annars kommer det att bli en väldigt blöt after work. Hö hö.

Jag tröstar mig så länge med lite nyinköpt te – är det fredag så är det! Efter förra helgens korta återblick till en svunnen sommar verkar det vara dags för höststormar och ruskväder. Jag klagar inte – så länge jag får vara inomhus i värmen. Nu gäller det att bunkra upp med goda tesorter, böcker, tv-serier och filmer – och en massa inomhusträning! Soliga dagar hittar ni mig i löpspåret utomhus, men annars är jag ganska bekväm och håller mig inne.

I helgen ska det cyklas till förmån för bröstcancerforskningen – ses vi kanske där? Garanterat inomhus.

2 thoughts on “paraplylös

  1. Inte heller jag har något paraply, dessutom stor mysig stickad tröja…. ingen bra kombo!

  2. ..men nu ser jag blå himmel!! Halleluja!

Kommentera

