fullfartframat.se

flumride

Lämna en kommentar

Häromdagen ramlade startbeviset till Lidingös femton kilometer in och igår hämtade jag nummerlappen till höstens mest ”pepp-iga” lopp i Hagaparken. Två lopp som riktar sig till lite olika målgrupper och vars banprofiler skiljer sig markant men som säkert blir lika roliga.

Jag har dock inte bestämt mig om jag ska springa än. Just nu gör jag bara det som är roligt och som jag känner för. Det som tilltalar mig och ger mig ett sug – en glädje.  Det jag bokar in ena dagen behöver nödvändigtvis inte vara intressant dagen efter. Flummigt, ostrukturerat och ingen planering? Ja, kanske – men det behöver jag just nu. Lite flum innan en strukturerad och schemalagd höst – vinter – vår. Striktare tider kommer. Men fram till dess så gör jag lite som jag vill.

Kommentera

