fullfartframat.se

grattis mia

2 kommentarer

Det finns de som springer både långt och länge, och så finns det MarathonMia. Egentligen är hon inte klok på en fläck någonstans, men det är just det som gör henne så alltigenom grym. Jag är stum av beundran inför alla hennes påhitt och hennes otroliga energi – både för sin egen del och för sina adepter. Ja, för hela hennes omgivning. Hela löpar-Sverige lyfter på hatten och gratulerar till vinsten i 24-timmars som gick av stapeln i Skövde. Den vinsten var du väl värd Mia!

Själv sitter jag i soffan, snorar och smuttar på lite vin. Inte alls planen för lördagskvällen. Jag skulle ha varit på kalas, ätit kräftor och druckit bubbel. Nåväl, jag tröstar mig med mitt senaste fynd. Nu saknas det bara en grön – och kanske en vit.

Inte repor – katthår.

Kvällens sällskap och källan till håren. Inte många knop där.

2 thoughts on “grattis mia

  1. Åh tack – men jag är fullt normal. Jag lovar 🙂

  2. Haha!!! Mja, men det är bara positivt!! Bara positivt. 🙂

Kommentera

