fullfartframat.se

löparhjärta..

1 kommentar

Usch. Igår var jag verkligen sugen på att springa, men halsen stoppade mig. Attans trist. Jag fick nöja mig med att fingra på rean på Löplabbet. Hittade ett par vintertights som var lite för stora och ett par röda fina Icebugs som var lite för små. Det blev inget köp eftersom jag lovat mig själv att enbart shoppa saker som jag vet att jag kommer att använda och som inte faller in i kategorin ”men-åh-så-billigt-vilket-fynd-det-måste jag-ha-trots-att-jag-vet-att det-hamnar-i-garderoben”. Hittills har jag lyckats bra.

Löpsuget blev inte bättre av att älsklingen begav sig ut på en runda igår och kom hem alldeles lycklig över hur bra det hade gått. Jag är stolt och glad över hans resultat, men det sved lite i mitt löparhjärta.

Jag vill också!

One thought on “löparhjärta..

Kommentera

