fullfartframat.se

när om inte nu?

4 kommentarer

Medan jag kryssade mig förbi ryggdunkande tjenare-läget-killarna, kindpussande nej-men-hej-tjejerna (klyschorna haglar på Östermalm) och alla lösspringande hundar (ni har väl hört talas om koppeltvång gott folk?) på Stureplan i jakt på halspastiller funderade jag på när jag ska bli så där duktig att jag äntligen kommer igång med snorkkandet. Nu när luften är härlig att andas, temperaturerna bjuder till löpning innan solen gått ner och jag längtar efter att komma igång med regelbunden löpning igen. Ja, när är det dags om inte nu?

Inte idag iallafall. Halsen ömmar och protesterar men resten av maskineriet är fullt fungerande. Märkligt. Dock tar jag det säkra före det osäkra och hoppar över kvällens boxpass. Surt, men säkert klokt.

4 thoughts on “när om inte nu?

  1. Ja, höstförkylning lär man ju åka på i vanlig ordning… tyvärr!

  2. Bra beslut att hoppa över boxen!
    Krya på dig!
    kram

  3. Sjukt dåligt att hoppa boxen tycker jag, så klart. Men din anledning är godkänd 😉

  4. Halsont är verkligen tråkigt. Lättare förkylning funkar ju, men just halsont brukar vara segt. Krya på dig!

Kommentera

