fullfartframat.se

nike ntc

4 kommentarer

Den planerade löprundan under tidig lördagseftermiddag försvann i tomma intet. Först saknades den där sparken i baken, sedan kunde jag inte bestämma mig var och hur jag skulle springa. Sedan kom regnet – så klart (det försvann dock nästan lika snabbt).

Resultatet blev istället trekvart med Nike NTC-appen. Efter tre lika delar rygg-, ben- och magträning var jag rejält svettig. Effektiv träning som inte kräver något annat än din egen kropp som vikt. Jag är nog inte lika hooked som Jessica men nu har jag skrapat hop nittio minuter – och fler lär det bli. Around the world-lounges here we go!


Färgade skosnören från Stadium. Dessa till förmån för SOS Barnbyar.

4 thoughts on “nike ntc

  1. Jag får ta och kidnappa sambons ifån så jag också kan NTC:a eftersom den inte finns för Android än 😦

  2. Aha, kidnappa fånen du så får du återkomma med utlåtande sen!

  3. Grymt!!! Riktigt bra träning som gav mig träningsvärk i mage och baksida lår. I like.

Kommentera

