fullfartframat.se

gococo goes pink

5 kommentarer

Det har väl inte undgått er att jag tokgillar GoCoCo? Jag har allehanda strumpor i min träningsgarderob och bland favoriterna hittar man inte enbart GoCoCos kompressionstrumpor utan även deras no show-strumpor. Nu finns de sistnämnda i en fin-fin rosa färg.

No show Circulation har ett lågt skaft och passar perfekt till golf, löpning, cykling och tennis men även till vardags eller på gymmet! 

Inte nog med den rosa sommarnyheten, GoCoCo bjuder just nu på frakten och (nu kommer det jag verkligen gillar!) 10% av försäljningen går via UNICEF till barnen på Afrikas horn som drabbats av svältkatastrofen. 

Kan det inte bli bättre? Se så, iväg med er och beställ rosa (eller svarta, vita, orange, lila eller gula för den delen) strumpor till ett grymt bra pris och gör en riktigt god gärning på köpet!

5 thoughts on “gococo goes pink

  1. De var ju jättefina! Must have!

  2. Men ÄLSKA GoCoCo!!! Kan inte leva (läs: springa) utan deras kompressionsstrumpor!

  3. Så fort jag börjar jobba igen o drar in cash ska en stor order beställas hos gococo!

  4. Pingback: inte före frukost « fullfartframat.se

Kommentera

