fullfartframat.se

yogayama

Lämna en kommentar

En av fördelarna med att jobba inne i stan igen (Kista var ju ute i avkroken!) är tillgången till lunchsällskap utanför arbetskollegorna. Igår hade jag och den här sköna bruden stämt träff mitt i de snofsiga kvarteren på Östermalm. Vi hamnade till slut på Yogayama i sann blogganda (Blueberry på Sibellygatan är väl stängt?). Trots småkyliga vindar och en del fula moln så satt vi ute och mumsade i oss gazpacho, sallad och Yogayamas vansinnigt goda bröd. Ett bröd jag nästan kan leva på.

Efter lunchen så rusade jag tillbaka till kontoret och såg till att jag har det närmsta årets träning utstakad för mig.

Så kan det gå. (Ska ni hänga på får ni anmäla er snarast! 5 186 löpare var anmälda efter sju timmar, det finns ”bara” sextusen platser att tillgå om du nu inte anmält dig till Sthlm maraton 2012..)

Kommentera

