fullfartframat.se

lugnt och fint

2 kommentarer

Samtidigt som jag fortfarande är hög på endorfiner från ett skönt boxpass så är jag lite fundersam. Fundersam över om jag verkligen kan springa fullt ut under loppen som är inbokade i augusti. Fotleden är fortfarande stel och jag har problem att böja foten framåt för att inte tala om vrida den utåt. Än så länge har det bara gått sju dagar och jag har en sisådär fyra veckor kvar innan Söder ska intas, men tankarna finns fortfarande där. De gnager och pockar på min uppmärksamhet. En uppmärksamhet jag hellre lägger på träningsplanering och semesterplaner.

Nåväl, jag får väl lov att anamma min boxtränares uppmaning – ”lugnt och fint”. Hur nu det ska gå.

2 thoughts on “lugnt och fint

  1. Lugnt och fint. Raka motsatsen till ”full fart framåt” va 😉 ?

  2. Pingback: ganska så nöjd « fullfartframat.se

Kommentera

