fullfartframat.se

bodypump

Lämna en kommentar

Igår kväll när jag somnade hade jag nästan glömt bort att jag hade deltagit i ett BodyPump-pass tidigare på dagen. I morse blev jag rejält påmind dock.

Det var evigheter sedan jag körde pump senast och jag hade svårt att komma in i övningarna under hela passets gång. Jag ver hela tiden i osynk med resten av klassen, men vad gör väl det? Under ben- och bröstlåtarna vågade jag höja på vikterna, men fegade däremot ur i rygglåten. Jag gillar inte frivändnigar. Nej, förresten.. jag gillar inte frivändningar i samband med BodyPump. När det var dags för tricepslåten (som faktiskt är ganska kort i den här releasen) så lastade jag på för mycket på stången och tappade tekniken. Illa. Tekniken går före allt annat. Så är det bara.

Svängde in på Stadium för att enbart handla ett par strumpor som jag glömde att plocka med mig i träningsväskan. Det slutade med ett till par skor. Inte de på bilden, utan de i Adidas-lådan. Snygga, men vad hände med ”vänta-med-shoppingen-till-NYC”?

 

Kommentera

