fullfartframat.se

pannben

1 kommentar

Alla löppass är inte enbart njutningsfulla med solsken och fågelkvitter. Igår valde jag medvetet en tråkig väg för att få ett pannbensbyggande pass.  Jag är inget vidare på pannben, därav nödvändigheten med sådana pass.

Eftersom jag inte tränat på en vecka blev det inget långt pass – men åtta kilometer kändes förhållandevis okay efter evighetslånga raksträckor längs trafikerad väg.

En j*kla lyktstolpe, två j*kla lyktstolpar, tre j*kla lyktstolpar…

Jag började och slutade dock längs med ”min” sjö. Man är ju inte helt bäng, lite ro i själen måste man få.

Nej, jag har tyvärr inte så blå ögon på riktigt. Det vore dock coolt!

One thought on “pannben

  1. Bra jobbat! 🙂 Härligt att du tränar pannbenet, det kan komma till användning när man minst anar det…

Kommentera

