fullfartframat.se

flykten från djurgår’n

5 kommentarer

Jag är faktiskt sugen på att ställa upp i några lite mindre lopp under sommaren. Gemenskapen, gemytligheten och nya löprundor – som inte går på Gärdet eller Djurgården i Stockholm – är det som lockar. En god vän lockade mig med på iForm-loppet, som springs i Sundbyberg, några dagar efter Midnattsloppet, men tanken att springa något mindre mil-lopp under den tidigare delen av sommaren började gro vid lunch.

En mil i Åkersberga eller en mil i Mariefred kanske?

Vad ska du springa för mindre lopp under sommaren? Något som du gärna rekommenderar?

Banan i Mariefred. Långt borta från Gärdet.

5 thoughts on “flykten från djurgår’n

  1. Hej Lotta,

    Jag ska springa Midnattsloppet i augusti, Topploppet i oktober och ska även anmäla mig till Tjurruset i samma månad. Det var många år sedan jag sprang lopp och i år är jag tillbaka bevisligen, det ska bli väldigt roligt. Kul att se att du verkar vara en kvinna i farten med massor med nyttig träning 🙂 Men du glömmer väl inte bort att vara lite onyttig ibland också? Det är viktigt 😉

    Kram

  2. Vad roligt med loppen du är anmäld till! Midnattsloppet är en favorit även om mina resultat inte har varit så bra som jag hoppats.

    Jag försöker finna en balans mellan träning och vila, men har insett att jag är en periodare. Ibland blir det en massa träning, ibland en massa vila. Nu har jag lyckats hitta en balans som fungerar och är väldigt noga med att lyssna på kroppen när den är tom på energi eller trött.

  3. tipsa gärna när du hittat nåt kul! 🙂

  4. Sara: Will do! 😉

  5. Pingback: lopp på lopp « fullfartframat.se

Kommentera

