fullfartframat.se

lördagshäng

2 kommentarer

Dagens inplanerade träningsevent kom aldrig riktigt till skott. Vi sov på tok för länge (till och med katten snusade gott långt in på förmiddagen) och med inbokat kompishäng på stan och en Quarneval som självfallet krävde sin publik – ja, då fanns det inte riktigt tid. Tyvärr. Jag har följt med ToppHälsas chefredaktör Fridas uppdateringar via Facebook under dagen och jag inser att jag missade en hel del kul. Var ni där?

Fötterna är trötta efter flera timmars gående och stående men jag hoppas att de är pigga igen imorgon. Då vankas det långpass.



Hade två kvarvarande sms-kuponger till naked juice bar från Let’s Deal. Nom nom.

2 thoughts on “lördagshäng

  1. Jaaaaa. Jag var där. I alla fall på lördagen! Det var väldigt roligt, om än kanske lite för enkel nivå på NMT:n. Men det var i sin ordning eftersom det var fler pass under dagen. Saknade dig och hade mer än gärna fightats på ruffien! 🙂
    kram!

  2. Jaa, vi får ruffas (?) någon annan gång. 🙂 Tråkigt att jag missade dig.. 😦

Kommentera

