fullfartframat.se

knivsöder? nopes, boxsöder..

4 kommentarer

Har tickat av ytterligare ett SATS-center på min ”besöka-alla-SATS-i-Stockholm”-lista. De börjar bli några stycken nu. Snart dags att beta av de center som finns i de yttre förorterna, och så saknas det säkert ett och annat i centrala Stockholm fortfarande.

Den här gången gästade Ursula och jag Södra Station. Fräscht, ljust och trevligt bemötande i receptionen. Däremot blev jag inte så imponerad av kvällens boxinstruktör. Lite för krångliga och långa kombinationer för att de ska bli riktigt kul och lite för mycket tid då vi själva skulle hitta på övningar. Jag vill inte tänka så mycket själv under ett boxpass, jag vill fokusera på träningen i sig. Det jag uppskattade dock var att instruktören tillägnade en övning till fotarbetet – något jag verkligen bör förbättra. Sedan fick jag även lite skäll för att jag lite för lätt släpper garden. Inte så smart när det kommer en mits svepande..

4 thoughts on “knivsöder? nopes, boxsöder..

  1. Mm, skydda huvudet får du träna mer på!

  2. Ja!! ..att det ska var så svårt? 🙂

  3. Fick ni provträna gratis eller har ni kort? (Det var på södra jag fick så taskigt bemötande)

Kommentera

