fullfartframat.se

min vecka

Lämna en kommentar

Jag gör som bland annat Sara och Jessica – presenterar min vecka.  Efter veckans slut kommer jag att reflektera över träningspassen och även fundera på vad som gick riktigt bra (och varför det gick bra?), vad jag kan förändra eller kanske göra bättre.

Måndag

Löpning i sakta mak för att hitta tillbaka till löpglädjen. Tid, hastighet och intensitet spelar ingen större roll, bara jag trivs.

Tisdag

Besöka Soffan på Sportlife Östermalm för ett dubbelpass BodyCombat och BodyBalance.

Onsdag

Min sedvanliga – älskade – boxklass. Dags att lägga i en högre växel nu när passen ibland känns lite för korta.

Torsdag

Löpning. Kort, långt eller intervaller? Det är inte bestämt ännu.

Frredag

Ska jag få till den där yogan nu äntligen? Det kan verkligen behövas inför morgondagen.

Lördag

Årets första lopp för min del. Tolv kilometer terräng. Dags för SpringCross.

Söndag

Vila. Vila. Vila.

Kommentera

