fullfartframat.se

jack&jones – shame on you!

4 kommentarer

Ursäkta?

Allvarligt?

Jag gillar bioreklam. Det är en del av hela bioupplevelsen. Viss reklam är mindre bra dock. Den tilltalar mig inte eller förmedlar ett budskap som inte attraherar mig, eller är helt enkelt av sämre prudktionskvalitet. Ibland är det på grund av dålig research, ibland baseras budskapet på förutfattade meningar – och ibland är bara allting fel.

Var gick det snett i produktionen av den här reklamfilmen? Vem kläckte den fantastiska idén och lyckades sälja in konceptet?

Eller är det bara jag som inte fattar poängen?

4 thoughts on “jack&jones – shame on you!

  1. Min teori är att de försöker vara roliga. Och misslyckas. Den är bara trött och fånig. Och obegriplig. Epic fail 😀 .

  2. Riktigt dålig reklam som kommer få många anmälningar till ERK.

  3. Reklamombudsmannen heter det tydligen numera för att vara korrekt =)

  4. Soffan: Mmm, kanske. Real epic fail! 🙂
    pluppo: Hoppas det!

Kommentera

