fullfartframat.se

muffins och korallcravings

2 kommentarer

Efter ett spännande möte i morse agerade jag muffinsbud åt en god vän som satt fast på jobbet och behövde lite muffinskärlek – han var väl värd en dumlechoklad från Muffin Bakery. Goda människor förtjänar goda saker. Äsch, alla underbara vänner är värda goda muffins! Mera muffins till folket!

Själv är jag dock nyfiken på matmuffins och har vid något tidigare tillfälle testat men med svajande resultat. Har ni, kära läsare, något smarrigt recept på matmuffins? Tips och recept tas tacksamt emot.

När jag ändå var inne och snurrade i stan så passade jag på att besöka nya Intersport på Drottninggatan (ja, jag vet att jag är sist i hela bloggosfären) och fastnade drömmande en lång stund bland alla galet snygga kläder från Craft. När man tyvärr inte har förmånen att samarbeta med Craft och få spännande paket hem så får man snällt traska iväg till butiken och klämma och känna och drömma istället. Älska att shoppa träningskläder!

En av vårens stora färger är ju till min lycka korall och orange i alla möjliga nyanser och jag blev alldeles till mig när jag såg ställning efter ställning med kläder i just denna underbart vårglada färg. Funderade på att slå till på en funktionstisha och ett par löpartights, men besinnade mig i sista stund när jag började räkna antal tights hemma i byrålådan.

Man kan väl aldrig få för många tights? Är man löpare så är man. Så det så.

 

2 thoughts on “muffins och korallcravings

  1. och jag har faktiskt ett recept på matmuffins här http://elinsvra.wordpress.com/2011/02/02/vi-kanske-fick-lite-spatt-ja/ 🙂
    Jag är definitivt kär i den turkosa färgen, skulle inte sitta fel att ha en långärmad tröja i vår….

  2. Mm, turkost är snyggt också – speciellt den turkosa som Craft har nu! 🙂 Nikes lila och röd-orange är också himla läckra! 🙂

Kommentera

