fullfartframat.se

tisdagsnonsens

3 kommentarer

Ikväll skulle jag ha stått på löpbandet. Så blev det inte. Älsklingen fick springa själv. I halsen bor det en mjuk taggtrådsboll – som jag hoppas att håller sig mjuk.. eller varför inte helt försvinner? Jag har ju roliga träningsdejter bokade inkommande dagar – och de vill jag inte missa.

Hjärnspökena viskar något om kilometerknarkande innan loppsäsongen tar fart på allvar medan förnuftet säger vila då både kropp och knopp är trötta. Jag har slarvat på tok för många gånger och faller till föga för förståndet. Duktiga jag.

Piggar upp mig själv med matchande vattenflaska, naglar och klocka. Mera färg till folket.

 

3 thoughts on “tisdagsnonsens

  1. Segt med vårförkylning! Hoppas det blir bättre snart!

  2. hej du, vad mycket förkyld du e!!
    Har du testat med att vara lite extra envis och ta långa lugna promenader när du börjar få känningar i halsen. Inte träna utan bara vara ute och gå… DET funkade för mig!
    Lite ”mota Olle i grind” så att säga!
    Hoppas du känner dig bättre snart!
    kram

  3. Alltså, förkyld är jag inte. Var bara seg i huvudet och kroppen (vårens antågande påverkar mer än man tror) och den eventuella mjuka bollen i halsen ville jag inte att skulle utvecklas till en förkylning. Så var det med det.

    Tack för er omtanke! kram

Kommentera

