fullfartframat.se

tankar om löpning

4 kommentarer

På vägen hem från LifeGene så stannade jag till vid PocketShop och utökade biblioteket med Haruki Murakamis ”Vad jag pratar om när jag pratar om löpning”. En bok om löpning. Om tankar. Om marathon. Löpning är, precis som Sara funderar, faktiskt mer än bara pannben och envishet. Det handlar även om balans. Balans i kropp och själ. Löpning ger även balans. En sluten cirkel.

”Balans” passar bra in bland alla mina andra tankar just nu.

Har du läst boken, isåfall vad tyckte du?

4 thoughts on “tankar om löpning

  1. Me like!

    Sträckläste den och var mycket nöjd!

  2. Jag har inte läst boken men är jättesugen för att köpa en!!
    Kram

  3. Dagens tips:
    AIDS-Loppet som är den 22 maj på Gärdet, Stockholm. Det kostar 150kr att delta och avgiften går oavkortat till UNICEF.

    Det är läkarstudenter från Karolinska Institutet som anordnar loppet helt ideelt. Förutom loppen i sig är det lite folkfestkänsla med uppträdanden och mingel. Man kan springa 5 km eller 10 km.
    Spana in mer på http://www.aidsloppet.se

    mvh
    Susanna

  4. Jag läser boken just nu och gillar den än så länge. ska bli spännande att se vad du tycker.

Kommentera

