fullfartframat.se

mina inspirationskällor (9/30)

Lämna en kommentar

Som ni säkert har märkt lyckas jag inte att publicera ett inlägg om dagen – men var inte oroliga! Jag betar av dem en i taget.

Jag har många källor för inspiration – personer som vågar utmana sig själva, gängse normer och ”borden”. Personer som vågar ta klivet utanför sin egen komfortzon, sin egen box, och som rakryggat vågar stå för sina beslut. Personer som sedan även fullföljer sina drömmar – och det med fanan högt. Det kan både vara i och utanför träningsvärlden, kända eller mindre kända (tränings)profiler, bloggvänner, vänner och bekanta.

Personer som inspirerar mig helt enkelt genom sina härliga, underbara och varma personligheter. Ni är alla 100%.

Kommentera

