fullfartframat.se

tankeavbrott

Lämna en kommentar

Idag är min närvaro i största grad frånvarande. Min att-göralista är lång men tankarna är på annat håll. Så är det ibland och jag är galet glad att jag får boxen som avbrott ikväll. Vissa dagar behöver man smälla till något för att få rensa hjärnan. (nej, inte smälla till någon – jag förespråkar inte våld!) Andra dagar behöver man rensa hjärnan med terapeutisk löpning eller cykling längs torra vägar med håret fladdrande i vinden..

Träning är terapi. Harmoni. Själavård.

Vad tränar du helst när du behöver rensa tankarna eller slå av hjärnan en stund? Cykling, löpning, combat…?

Hur harmoniskt är inte det med en sovande katt? (som i det här fallet smygkikar på vad matte har för sig egentligen…)

Kommentera

