fullfartframat.se

man blir bra på det man tränar..

2 kommentarer

Man blir verkligen bra på det man tränar. Det var väl ett år sedan jag körde mitt senaste CorePuls-pass. Det märktes. *host* Irritationen låg och pyrde under ytan men jag är nöjd att bålstabiliteten fick sig en rejäl genomkörare. Mera mage! Mera rygg! De sneda crunches som gjordes mot slutet var galet jobbiga.

Bättre gick det dock på BodyPumpen innan. Härlig release med riktigt skön musik men jag dog en smula under både bröst- och tricepslåten. Herrejestanes vad jag darrade!!! Det var stora problem att tvätta håret efteråt. Tro mig.

Bjuder på en något frånvarande bild innan BodyPumpen.

2 thoughts on “man blir bra på det man tränar..

  1. Jamen visst är den rolig den nya BPn! Alldeles glad och dampig 😀 . Me like 😛 .

  2. Jag kör på Sats Sundbyberg på lördagar kl 10.30! Körde första passet i lördags, superkul! 🙂
    Haha, härligt med bodypumpen, visar att du kämpat ordentligt!

Kommentera

