fullfartframat.se

i’m your commander

Lämna en kommentar

Ni som känner mig vet att jag kan vara ganska impulsiv och ombytlig när det kommer till tränande. Idag blev jag sugen att hoppa på två gamla favoriter i repris: BodyPump och SatsCorePuls. Det hjälpte ju inte till att jag har lite saker att fixa färdigt innan dagen lider mot sitt slut och behövde lite extra tid framför datorn..

Sagt och gjort, BodyCombat (det var med viss tvekan dock!) och Spinning byttes alltså ut till ovanstående. Ska bli intressant med nya releasen av BP – BC:n körde jag ju redan på Nike Blast.

Det kan ju bara bli toppen av att inleda BP77 med Commander – va va va?!

Kommentera

