fullfartframat.se

mål med min träning (6/30)

Lämna en kommentar

I ärlighetens namn är det först för någon dag sedan som jag bestämde mig för ett riktigt träningsmål – det vill säga ett mål som inte enbart innebär välmående och generell fysisk och mental styrka. Jag har sprungit, joggat, cyklat, styrketränat och till och med dansat för mitt hjärta, min rygg och min själ men nu har jag bestämt mig för att siktet är inställt på ett marathon om femton månader.

Men jag tränar fortfarande för hjärtat, själen och en stark kropp att föra mig rakryggad framåt i livet.

(bloggutmaningen)

 

Kommentera

