fullfartframat.se

favoritmuskel (5/30)

1 kommentar

Sorry kompisar, idag har jag varit lite tyst och frånvarande. Det blir så av att stiga upp i ottan och spendera soluppgången på en buss på väg till Arlanda men vad gör man inte för liten lillebror som kom hem efter fyra månader i Australien. Jag kommer garanterat att somna i soffan snart.. znark.

Svaret på vilken som är min favoritmuskel är ju givet: hjärtat så klart! Behöver det ens en förklaring? Mina favoritmuskler att styrketräna är dock axlarna – dels för att jag är så svag i dem och dels för att det är galet snyggt med ett tränat axelparti!

One thought on “favoritmuskel (5/30)

  1. Jag håller med. Snygga axlar är the shit 😛 .

Kommentera

