fullfartframat.se

trettiodagars bloggutmaning

10 kommentarer

Hittade en kul bloggutmaning hos Miss Agda som jag hänger på. Den har inget med kilometer- eller minutknarkande, snarare med inläggsknarkande. Under trettio dagar (med start idag, måndag) kommer jag att skriva ett inlägg om nedan ämnen. Nummer tjugofem har försvunnit i cyberspace så kom gärna med förslag på vad jag ska berätta om då!

1. Min idrottsbakgrund

2. I mina öron när jag tränar

3. Ett fint idrottsminne

4. I min träningsväska

5. Favoritmuskel

6. Mål med träningen

7. Favoritövning

8. Favoritmat

9. Mina inspirationskällor

10. Då mår jag som bäst

11. Favoritkonditionsträning

12. Favoritidrott

13. Mitt bästa kosttips

14. Favoritmellis

15. Då tränar jag allra helst

16. Favoritlivsmedel

17. Mitt måtto

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..

19. Hälsa för mig

20. Det här åt jag idag

21. Därför tränar jag

22. Min favoritfrukost

23. Detta skulle jag vilja utöva

24. Favoritidrottare

26. Så sover jag

27. Detta klara jag mig inte utan

28. Där tränar jag helst

29. Detta tränar jag allra helst i

30. Glöm inte att…

10 thoughts on “trettiodagars bloggutmaning

  1. Pingback: min idrottsbakgrund (1/30) « fullfartframat.se

  2. Pingback: i mina öron när jag tränar (2/30) « fullfartframat.se

  3. Pingback: ett fint idrottsminne (3/30) « fullfartframat.se

  4. Pingback: En 30 dagar lång bloggutmaning.diehn.se | diehn.se

  5. Pingback: mål med min träning (6/30) « fullfartframat.se

  6. Pingback: min favoritövning (7/30) « fullfartframat.se

  7. Pingback: favoritkonditionsträning och favoritidrott (11-12/30) « fullfartframat.se

  8. Pingback: mitt bästa kosttips & favoritmellis (13-14/30) « fullfartframat.se

  9. Pingback: då tränar jag allra helst (15/30) « fullfartframat.se

  10. Pingback: det här åt jag idag (20/30) « fullfartframat.se

Kommentera

