fullfartframat.se

var är min box?

1 kommentar

Normalt brukar jag avsluta ”min” onsdagsbox vid den här tiden – men när man glömmer bort att boka i tid och sedan inte får plats.. ja, då får det väl vara då. (hur länge håller nyårslöftena i år??) Kanske lika bra om jag ska sitta på en spinningssadel över fyra timmar på söndag. Innan dess ska jag även hinna med lite löpning och styrketräning – och ännu mera vila då min förbaskade sträckning fortfarande inte är helt hundra.

Vad gör folk på onsdagkvällar om de inte tränar? Jag vet vad jag gör i alla fall. Planerar morgondagens intervaller på löpbandet, badar skumbad, målar naglarna (boxas man inte så..), läser bokreafynd och väntar på att ostkakan ska bli klar. Ja, jag trillade dit jag med.

Vad gör du en kväll då du inte tränar?

Nio plusgrader på vår balkong idag. Det ni!

One thought on “var är min box?

  1. Pingback: soppa på en spik « fullfartframat.se

Kommentera

