fullfartframat.se

rock n roll

1 kommentar

Jag rockar. Idag ägde jag. 100% Earned på Nike-språk. Orsaken var en timme BodyCombat för en av mina favoritinstruktörer som idag hade sällskap av en tidigare kollega. Tillsammans lyckades de lyfta taket på SATS Farsta. De förmedlade en grym känsla och jag kan nästan garantera att vareviga en av deltagarna kände sig som en fighting champion.

Rejält trött, men hög på endorfiner, kunde jag inte låta bli att efter passet pysa in till gymmet en sväng och kära slut på triceps. Jag rockar.

Imorgon hoppas vi på ett lika bra pass på löpbandet och i boxingringen.

Tusen tack Nike för tishan . Make Yourself Proud To Be You.

One thought on “rock n roll

  1. Pingback: akta klorna! « fullfartframat.se

Kommentera

