fullfartframat.se

toknöjd

2 kommentarer

Åh. Jag är så nöjd. Så j*kla glad. Femtiofem minuter box med krydda av hundra miljoners triljoner burpees. Slag- och sparkkombinationer. Tunga slag och hårda sparkar (nåja, jag var ganska klen emellanåt..). ..OCH HÖFTEN HÖLL! JAAA!!! Det var i sista sparkkombon och i en av kräkövningarna mot slutet (sitt i båten mittemot din partner och rotera med raka ben mot varandra) som jag började känna av muskeln/fästet och fick ta det lite lugnare, men fram till dess var det prima bananer! Yes. *hoppar och studsar en stund*

..ja, jag håller mig från löpning och spinning ett tag till – var inte oroliga!

2 thoughts on “toknöjd

  1. Wohooo, congrats 🙂 !

  2. Härligt att höften är med igen!

Kommentera

