fullfartframat.se

barfotabarn

5 kommentarer

Efter Nike Blast 2011 så väcktes mitt ha-begär rejält. Visst, jag tokgillar Nike Free XT Everyday Fit vi fick med oss hem från Blasten men mitt hjärta ropade efter Nike Free TR Fit som ska efterlikna barfotakänsla så mycket som möjligt. Jag vill testa. Nu. Vill ha. Nu. Åh, vad jag vill, jag vill, jag vill! Jag behöver vara ett barfotabarn. Jag hade nästan lyckats förtränga det i ett mörkt hörn ända tills kära Nilla började dregla efter dem. Hon också.

Var i Stockholm kan jag prova dessa skönheter? ..och var kan man hitta dem i andra färger än svart/vit?

Nike Free TR Fit

5 thoughts on “barfotabarn

  1. Ja ja ja, de är LJUVLIGA!! Just do it 🙂 .

  2. finns bara i 1 färg. du kan prova på stadium kungsgatan. säljs för 899. 🙂

  3. Jag provade dem på något av Stadium-butikerna i centrala Sthlm (kommer inte ihåg vilket..). Är sjukt sugen jag också!

  4. Soffan: Ja, ja, ja!!!
    Sara: På Nikes egen webshop finns de i fler färger. Kungsgatan – here I come!
    Lisa: Tack!

  5. Grymt, då ska jag också testa dem där! 🙂

Kommentera

