fullfartframat.se

söndagsdate

2 kommentarer

Efter mer än veckas avhållsamhet (frivillig som ofrivillig) från Hr Löpband var det dags för en dejt. Söndagen till ära blev det dubbeldejt med älsklingen.

Intervaller stod på schemat och vi nötte på i repektive takt. Älsklingen hade bättre tålamod och tjockare pannben dock. Jag tröttnade efter ett antal repetitioner och började pilla på knapparna i både tid och otid, Resultatet blev intervaller kopplat med fartlek. Idag kändes sjunde maj jäkligt nära. Som om jag ska rassla terräng om bara en vecka. En nittio dagar lång vecka för att vara exakt. Tur att det är en lång vecka.

Mina nya Nike Free har fått följa med på Box, Combat och Zumba. Till löpbandet får de dock inte komma med – där springer jag i Saucony.

2 thoughts on “söndagsdate

  1. Hej!
    Jag beställde ett par Nike Free everyday fit + igår. Nu har jag blivit lite osäker på storleken eftersom jag provat de med strumpor i och valt storlek efter det. Vet du om man ska använda dessa skor med eller utan strumpor?

    MVH Anna

  2. Är du nöjd med dina skor förresten?

Kommentera

