fullfartframat.se

hunden, katten och jag.

2 kommentarer

Medan somliga träningsglada människor springer midnattslopp så sover vi andra. Ja, iallafall jag. Ska man stå i hunden klockan sju påföljande morgon då bör man sova. Yogatimmen flöt fram i ett behagligt och lagom – ska dock inte misstolkas som mellanmjölks- – tempo och både Ursula och jag kände oss lite mjukare, lite smidigare när vi gick därifrån. Även om både hennes och mitt fokus kanske inte var det bästa. Vad Ursulas ofokusering berodde på har jag ingen aning om, men min härstammar i min sträckning i höger baksida lår/rumpa som fortfarande spökar. Mina krigare var inte så vackra idag. Men min inre krigare är desto vackrare.

Hade det inte varit för densamma sträckning hade jag snorrkat hem. Nåja, vad är väl en bal på slottet..? Väl hemma fick både katten och jag frukost. Sedan tyckte både katten och jag att det nog inte vore så dumt att sova någon timme till. Det är sånt man får göra när man står i hunden klockan sju på morgonen.

Min frukost. Inte kattens.

2 thoughts on “hunden, katten och jag.

  1. Jag tror att katten skulle kunna gilla din frukost med, speciellt den där skinkan! Provat ge honom gurka? Min katt älskade det, nästan bara vatten dessutom så helt ofarligt. Han gillade även potatisskal, osäker på om stärkelsen i det är nåt man ska hålla igen på.

  2. Han ääälskar kalkon, men både paprika och gurka var lite läskigt. Han är kinkig den här killen. 🙂 Yoghurt var tydligen en höjdare också, råkade ställa ett glas lite för nära kanten. Mums!

Kommentera

