fullfartframat.se

spinning @the blast

2 kommentarer

Som jag tidigare nämnde hade jag fyra spinningklasser inbokade under Blast-helgen, men två föll bort – en till förmån för BodyCombat och en till förmån för lite sömn. Sömn och vila ska inte underskattas! Tanken var från början att börja och avsluta varje dag med ett spinningpass, men nu blev det att jag knöt ihop träningssäcken varje dag med spinning istället. Bägge gångerna satt Jessica på instruktörssadeln, ena gången ensam, den andra gången tillsammans med Magnus Gårdmark.

Jessica är en fantastisk instruktör, hon är inspirerande och stimulerande, peppande utan att vara klämkäck, stark som en häst och alltigenom en positiv person. Har du möjlighet att träna för Jessica ska du absolut göra det.

[filmat av Vladimirkul att se sig själv på en spinningcykel, inser att jag har lite teknikförändringar att göra.. *host*]

Mitt sista pass för helgen blev teamcycklingen för Jessica och Magnus. Med tunga, trötta ben satte jag mig på cykeln och rullade ut. Med inte lika så trötta och tunga ben stannade jag pedalerna en timme senare. Jessica och Magnus lyckades förmedla en stor portion glädje  under passet och timmen bokstavligen rullade fram. Tack för en toppenavslutning på The BLAST!

[Magnus och Jessica innan sista passet kickade igång – de var ett grymt bra team tillsammans och jag hoppas att jag får möjlighet att cykla för dem fler gånger!]

2 thoughts on “spinning @the blast

  1. Underbara vackra Lotta! Tack för dina enormt fina ord!

    *kärlek till dig*

  2. Nej, det är verkligen inte min grej det där med spinning, kände mig inte ett dugg inspirerad! Jobbig musik verkade det vara också på det där passet…

Kommentera

