fullfartframat.se

rock on..

3 kommentarer

Efter combaten blev det ett pass Cat Slide (Flowin’) som stundvis var vansinnigt jobbigt, Pure Training som kommer att ge mig fet träningsvärk imorgon (och blåa knän), en underbar spinning som tog mig ur the comfort zone och en lite annorlunda yoga som gjorde att jag orkar fortsätta imorgon. .

Lovar att det kommer en bättre redogörelse med bilder och sedvanlig namedropping när jag orkar och hinner – men nu är det dags att sova. För det är inte över än. Imorgon väntar bl.a. kettlebel, mer spinning och en föreläsning av PETTER.

The Nike BLAST 2011 – make yourself 100% earned

”Blogghög” av Sara, Ella, Nilla, Frida, Suzan och jag

3 thoughts on “rock on..

  1. Hmm vad är cat slide; något nytt?

  2. Var kul att ses idag (om än bara nån sekund), som du sa get fit passet kommer ge härlig träningsverk; mina ben är stela och en smula ömma redan nu 😉

  3. Cat slide är helt enkelt core/styrka med instabilt underlag. Man använder små mattor som händer och/eller fötterna glider på.

    Elin: Ja! Kul att se dig också!! Hoppas att ni var nöjda med ert event! 🙂

Kommentera

