fullfartframat.se

summan av kardemumman..

3 kommentarer

Min utmaning i Make Yourself 100% Earned var tre kvalitetspass i veckan (plus en ”vit” klass som tex yoga eller bodybalance). Hittills har vi avverkat ett dubbelspinningpass som garanterat var kvalitet, ett löpbandspass som var kort men som byggde pannben (min kondition är obefintlig just nu), ett underbart boxpass som gav mig både blod- och mersmak, två bodybalance-pass varav ett var kvalitet – det andra inte, samt ett premiärpass Zumba för duktiga Rebecca Krantz som är en av Nike Top Instuctor finalisterna. Idag är det vila som gäller. Och på vilodagar bakar man Marianne-muffins. Det ni! Men imorgon kickar vi vidare med BodyCombat som är en av mina favoriter i gruppträningsdjungeln. Jag längtar redan.

Trevlig fredag på er där ute! Blir det fredagsmys eller fredagsfys? AW på närmaste pub eller after work på gymmet? Oavsett vilket, prioritera kvalitet framför kvantitet! 🙂

3 thoughts on “summan av kardemumman..

  1. Fredagsmys :)! Ska bara hem och vända i dörren… Födelsedagskalas väntar ikväll!

  2. Åh, jag hade en tanke att gå på hennes Zumba-klass igår, men lite annat kom i vägen. Hon är sjukt duktig 🙂

    För min del blir det nog lite blandat fredagsmys och fredagsfys. Först ett kortare löparpass och sedan mys med kära vänner.

  3. Lisa: Åh synd att du inte kom med!!

Kommentera

