fullfartframat.se

spinning events 2011

7 kommentarer

Det finns några stora spinninghändelser under året, bland annat Vasaloppsspinningen, 24hrs Rosa Bandet och så Spinn of Hope som det snart är dags för igen. Den 26 mars kickar 12hrs spinningen igång igen vars intäkter går till Barncancerfonden. Ska du vara med? Gå in och kolla på deras hemsida om din stad har någon anläggning som deltar – annars kanske du själv kan dra ihop folk och kontakta ett träningscenter?

Men innan dess så är det dags för Vasaloppspinning! Cykla tills förste man är i mål. Jag hoppas på att något SATS-center tänker ordna det i år igen. Om inte annat så tänker jag föreslå det. Kommer ni med?

7 thoughts on “spinning events 2011

  1. Så du fick inte heller nog av att ”bara” köra 2 x 55 minuter i måndags?
    Jag är gärna på ett lååångpass på spinning. Håll bloggen uppdaterad med var och när så lovar jag att försöka boka in något eller några events! 😉

  2. Haha, nej varför sluta när det är som bäst? 😉 Tanken var att beta av vasaloppspinningen först, borde väl bli en fyra timmar ungefär. Ska kolla med SATS om något center tänker planera in det!

  3. Ska du cykla 12h?! Nog för att det är för en god sak men ändå 😛

  4. Jay: Mjaeh, inte 12h – men fyra kan jag tänka mig. 🙂 (till att börja med..)

  5. Alla har vi våra laster, men jag kan tänka mig att köra marton Halo reach samtidigt 😉

  6. Jag är med!
    Är du sugen på fler cykelevent, Save The Date for den 30 mars. 😉 Mer info kommer. Kram!

  7. Ghosthack: Gör du det! 🙂
    Åsa: Yay! ..och vad spännande! Nu blir jag nyfiken!

Kommentera

