fullfartframat.se

i am 100% earned

1 kommentar

Gårdagens (och dagens) stora händelse är väl Nikes utmaning ”Make yourself 100% earned” på Facebook. Det finns inga genvägar till framgång utan bakom en sund och stark kropp ligger det faktiskt blod, svett och tårar. Och en massa jävlar anamma. Jag håller med. Enough with quick fixes. Utmaningen går ut på att sätta ett mål för dig, övertyga dina vänner om att du kommer att klara målet och sedan följa upp och bevisa att du verkligen kommer att göra det också. Det räcker inte med att bara lova! Du måste bevisa att du förtjänar din 100% earned.

Då jag behöver komma tillbaka till rutiner och struktur (och fokus) igen så valde jag ”gå till gymmet tre gånger i veckan”. Det kan vara löpbandslöpning, spinning, styrketräning eller någon annan gruppträning men jag ska utöva tre kvalitetspass i veckan. Minst. Hur långa eller korta de är, det är ovidkommande – men det ska vara fulla av kvalitet (och jävlar anamma!).

Förutom det så måste jag få in en stretch/yoga/bodybalance-klass i veckan. Det är för min egen skull. Ja, det är ju det andra också givetvis! Jag gör det här för mig, för att jag förtjänar det. Tack till er som tror på mig.

..och tack till Ursula och Angelica för gott sällskap under 110 minuter spinning igår. Ni är toppen tjejer!

One thought on “i am 100% earned

  1. Tack själv! Det var jättekul!

Kommentera

