fullfartframat.se

saucony progrid kinvara

4 kommentarer

Som ni vet är löpskor färskvara. Det gäller för varje löpare att hålla sina skor fräscha, att hålla koll på hur länge (och långt!) man använt sina skor och att byta ut dem med jämna mellanrum då de börjar tappa sin funktion och dämpning. Slitna skor kan tyvärr bidra till skador. Många löpare använder olika skor för bland annat olika underlag, för tävling eller träning, för ”springa snabbt” eller återhämtning, eller helt enkelt för att det är kul att variera sig. Oavsett vilket är det viktigt att dina skor passar just dig! Springer du regelbundet är det ännu viktigare att hitta rätt skor. Professionell hjälp kan du få på bland annat Löplabbet och Runner’s Store.

Jag är i (snart) desperat behov av nya skor så jag kollade in Löplabbet för nyheter från Saucony och hittade dessa skönheter. Visst, man ska inte köpa löpskor (bara) för att de är snygga, men nu fick jag svårt att låta bli.

ProGrid Kinvara

4 thoughts on “saucony progrid kinvara

  1. jag tycker man kan köpa löparskor för att de är snygga. haha. 🙂

  2. Jag håller med Sara. Visst kan man köpa träningsskor för att de är snygga. Och de där var sjuukt snygga. Mitt habegär blev riktigt stort!

  3. Se vad du nu har startat 😉

  4. Haha! Ja, man kan köpa skor bara för att de är snygga. Det är bara att kolla in min sneakersgarderob hemma. *host*

Kommentera

