fullfartframat.se

löpbandsdating

2 kommentarer

Idag var det dags igen.

Dags att dejta Hr Löpband för tredje gången den här veckan. Förhoppningsvis blir han en återkommande kavaljer igen. Inte för att jag har saknat honom så där värst, men i brist på the real thing så får man nöja sig med det näst bästa. Hoppas att våren kommer snabbt!

Mitt mål just nu är att ta mig en längre sträcka för varje gång – men på samma tid. Hittills har det gått bra, men vi får se nästa vecka om jag orkar hålla uppe takten. Eller flåset!!

2 thoughts on “löpbandsdating

  1. Jag längtar ut i löpspåret! Jag har en utmaning framför mig, Göteborgsvarvet under 2 timmar, som jag genast vill ta tag i! Löpbandet är inte riktigt min grej, vi är inte vänner. Jag får nöja mig med Indoor Walking (och andra roliga träningsformer), vilket är miljoner gånger roligare! 🙂 På tisdag är jag ledig och då ska jag minsann ut. Här i södra delen av sverige får våren gärna komma snart, om inte den ”riktiga” snön behaga stanna längre men där uppe i norr får den gärna stanna ett tag till för om några veckor blir det skidåkning!
    Tack för en träningsinspirerande blogg! /malin

  2. Tack Malin och lycka till med Varvträningen! Löpband är inte kul, men i brist på barmark så får man ta det som finns.

Kommentera

