fullfartframat.se

släpp ut mig!

3 kommentarer

Jag tycker om snö. Det gör jag verkligen. Den livar upp tillvaron. Ända tills den börjar smälta.. det blir bara slask och sörja. Om det inte fryser på igen och då blir det fullkomligen glashalt! Jag sneglar ut genom köksfönstret och längtar efter barmark. Jag vill ut och springa! Känna solens strålar värma en vinterblek nos, vinden i håret (nåja, så fort springer jag inte) och det rytmiska trampet som hörs av mina fötter. Åh, jag längtar! Tyvärr får jag längta ett tag till då jag är en riktig chicken när det kommer till att springa ute under vintersäsongen. Eller vänta nu, jag springer ju inte ens inne längre! När joggade/löptränade jag senast? Det är så länge sedan att jag inte ens kan komma ihåg! Det här är ju skandal!

Idag får det bli date med Hr Löpband.

För nu skäms jag.

Grönska, sol och barmark! Ge mig!!

3 thoughts on “släpp ut mig!

  1. Pingback: bodybalance « Full fart framåt!!

  2. Mmm… Hr löpband är verkligen ett trist substitut för utelöpning. Men, så som väglaget varit nu i dagarna med tö/is/modd så är det väl säkrare än att försöka ge sig ut i halkan…

  3. Mmm, bara man ger honom lite tid så växer relationen. 🙂

Kommentera

