fullfartframat.se

here we go again

1 kommentar

Spenderade morgonen med att samla ihop alla tänkbara dokument för att säkerställa en fortsatt ekonomisk inkomst.. eller ja, bidrag om vi ska vara petiga. Det tar på att inte jobba. 🙂

För att fira (?) min första dag som arbetslös och för att komma igång med träningen igen så har jag bokat in mig på Pia-spinning på SATS Hötorget, Undras om jag hittar dit? ..för att inte tala om: Undras om jag överlever?

Vad tycker ni om SATS nya logotyp föresten?

One thought on “here we go again

  1. vi får överleva pia-cyklingen tillsammans. också lite skraj :/

    Angående loggan.. nej tyvärr. Jag var ärligt talat inte förtjust i den förra, men den här nya..? Jag tänkte genast på ett transportfäretag – inte träning/hälsa.
    (tror det var JETPAKs logo jag kopplade till i bakhuvudet)

    Nåja, man vänjer sig väl.

Kommentera

