fullfartframat.se

spinningsaknad

Lämna en kommentar

När jag inte kursar, bygger spaghettitorn, äter kladdkaka eller funderar över livet så försöker jag träna också. Vis av tidigare erfarenhet så tog jag med mig både baddräkt och spinningskor. Hepp. Det där med research glömde jag tydligen bort. Badhuset genomgår totalrenovering och bassängen är stängd till och med februari nästa år. Där försvann användningen av baddräkt. Tyvärr var det lika illa med spinningen. En halvtimme åt gången två gånger i veckan som inte alls fungerar för mig. Blä! Det finns kanske andra alternativ, men det blev helt plötsligt oöverkomligt att hitta alternativ. Trist. Jag är grymt bortskämd med instruktörsledd träning nästan dygnet runt hemmavid. Nej, jag behöver ingen instruktör för att kunna träna – men just nu behöver jag det som motivation. Trist.

Kommentera

