fullfartframat.se

*vinkar*

3 kommentarer

Hemma i Stockholm igen.
Tre veckor senare.
Mycket arbete senare.
Några lediga dagar senare.
Några workshops, några konferenser, många möten senare.

Min kärlek till Mozambique är lika stark som tidigare och en för mig ny bekantskap i form av Uganda har jag med mig i bagaget. Tyvärr kom även en trafikolycka och stygn ovanför höger öga med i resväskan hem. Inte heller fick jag träffa gorillorna som planerat. Men jag lever, inga ben är brutna och slutet blev ganska så gott iallafall.

Träningen hamnar i skymundan just nu – men det får den göra. Jag kommer tillbaka.

Ta hand om er och VAR FÖRSIKTIGA I TRAFIKEN!!!!

3 thoughts on “*vinkar*

  1. Välkommen tillbaka!
    Skönt att höra att du mår bra efter olyckan.

  2. Hej Söt!
    Tack!! Ja, under omständigheterna är allt väl även om jag ftf är väldigt trött. Märkligt att kroppen reagerar så som den gör. Första dygnen ville man bara sova!

  3. Hej!
    Samma här!
    Jag var borta ca 3 veckor också. Kul att va tillbaka? Inte riktigt!!
    Vi får börja att träna igen 🙂
    kram

Kommentera

