fullfartframat.se

hallå där ute?! jag lever!!

Lämna en kommentar

Nu så här dagarna innan min kommande resa (ja, det är dags att dra söderut igen!) så är det en massa ”måsten” – främst på jobbet och tyvärr har träningen fått stryka på foten en aning. eller vad då ”en aning”? Ganska så rejält! Jag har inte tränat sedan förra veckan av flera olika anledningar, men nu ser jag verkligen fram emot dagens boxpass! Bom bom pow! ..men först ska jag lunchbowla med mina trevliga kollegor!

för tillfället ganska så oanvända – men det ska ändras på!

Kommentera

