fullfartframat.se

XXL – bromma blocks

Lämna en kommentar

Nu har jag också hittat till nyöppnade XXL i Bromma. Där finns verkligen allt och lite till. Förutom sådana byxor jag letade efter. Tunna, vandringsvänliga byxor med avtagbara ben (ni vet så man får shorts). Men förutom det, så finns verkligen allt. Älsklingen och jag botaniserade mest bland friluft och vildmark (ignorerade motvilligt sektionerna med löpning- och träningskläder) och jag kom ut med  nytt myggnät, ultratunn handduk och diskmaskinstålig vattenflaska. Lyckades med andra ord kryssa för några till saker på min inköpslista inför kommande resa. Nu fattas bara byxorna.

Kommentera

