fullfartframat.se

fenomenet anka

5 kommentarer

Kan detta vara något?

Ska du se? ..och om du så ska det, tittar du på programmet för att du själv tycker att Anka är en förebild och hälsoinspiratör eller enbart för det (smått kommersiella) ”fenomenet Anna Anka”? Enligt henne själv så sökte så många ( 8,000 personer) till hennes show just tack vare att de ser henne som en förebild och modell för ett hälsosamt liv. Ehum. Okay?!

Jag förstår att hon skapar tittarsiffror, men av vilken orsak?

Personligen är jag glad att jag inte ens ser trean.

5 thoughts on “fenomenet anka

  1. Haha, bullshit, hon är inte en förbild för någon! Jag ska inte titta, ser inte så mycket på TV i vanliga fall, och skulle jag kolla något, så hade det inte varit något med Anna Anka iallafall 🙂 .

  2. Jag håller fullständigt med dig, men enligt henne själv (läs bla dagens Metro-Sthlm) så tror hon sig veta att hon är en förebild. 😉 Scaaary!

  3. Läste i metro att hon har jobbat många år som PT, det kanske dörljer sig något under ytan… Men jag tvivlar starkt.

  4. Du missade inget…pinsamt.

  5. Jag tittade… Men… Jag kommer inte att se det igen.

Kommentera

