fullfartframat.se

les mills-marathon

4 kommentarer

Avverkade två Les Mills-pass igår. Började med grymt BodyCombat där både deltagare och instruktör var på toppenhumör och verkligen gav allt! Det är ruskigt svårt att inte ryckas med i sådan (tränings)glädje! Tanken var att jag kanske skulle ta det lite lugnare för att orka med ytterligare ett pass efteråt – men det sket sig ganska brutalt. Det går ju liksom inte att ta det lugnt på ett Combat-pass. Det fattar ju vem som helst. Ja, förutom jag då. Det är som om att ta det lugnt på ett spinningpass för Pia, Jessica eller Apollo. Går inte det heller..

Jag märkte dock av att jag var trött i axlar, rygg och ben under BodyPumpen och fick fokusera rejält för att bibehålla tekniken. Ska jag vara helt ärlig så struntade jag mestadels i instruktörens kommandon om ”i takt med musiken, snabba på, saaaaakta” och körde i mitt eget tempo. Tyvärr var tjejen som framförde klassen ganska flamsig och ofokuserad vilket gjorde att hela gruppen nog kände sig ganska ofokuserade de med. Synd, men det bevisar än en gång hur mycket en bra instruktör påverkar gruppen.

Linne och korta tights från Soc, shorts och skor från Nike.

4 thoughts on “les mills-marathon

  1. den här bodypumpovanan tycker jag inte om 😛

  2. Have faith! Ingen ovana då den kommer och går på samma sätt som lönen.. 😉

  3. JAG gillar den ovanan däremot 😉 . Looove les mills 🙂 .

  4. Kan inte annat än hålla med….ta det lugnt på ett combat-pass är liksom HELT omöjligt…endorfinerna tar aldrig slut!

Kommentera

