fullfartframat.se

kajakkluringar..

Lämna en kommentar

Det kom ett e-mail från Friluftsfrämjandet om vinterns bassängpaddling. Jag vill, jag vill, jag vill! Men, dels vet jag inte om jag ens har ett jobb i januari, dels så är passen förlagda till lördagkvällar. Hallå!! Det är i princip den enda ”lediga” kvällen jag har på veckan och den får gärna kvarstå så. Jag varken kan eller vill boka in alla kvällar i veckan med aktiviteter. Det är inte nyttigt, inte ens för mig.

Det blev en endaste fjuttig paddling för mig i år, när V och jag var med på Stockholmsnatta. Så synd att det inte blev fler turer.

*funderar vidare*

En av turerna i Edsviken förra sommaren…

Kommentera

